Godło     

Motylki - plan pracy

NOWY ROK SZKOLNY 2017/2018

ZAMIERZENIA DYDAKTYCZNE- LISTOPAD

                                                   

 

I.                   Na starej fotografii

II.                Jesienna muzyka

III.             Mali artyści

IV.             Ciepło i miło

 

Wiersz „Żyrafa u fotografa” Ludwik Jerzy Kern

Przyszła pewna żyrafa do fotografa.
– Czy to pan robi zdjęcia?
– Ja.
– A ładne są te zdjęcia?
– Ba!
– I tak sam pan je robi?
– Sam.
– A ma pan aby kliszę?
– Mam.
– A nie pęknie ta klisza?
– Nie ma mowy.
– A objął mnie pan całą?
– Nie, do połowy.
– A co będzie z drugą połową?
– Zdejmę osobno.
– Czy za tę samą cenę?
– Nie, za dopłatą drobną.
– A na jednym zdjęciu się nie da?- Wykluczone.
– To niech pan robi.
– Pstryk! Pstryk! Zrobione.
– A teraz?
– Teraz zlepię te zdjęcia najlepiej jak potrafię.
I wręczę za chwilę pani tę wspaniałą fotografię.

 

DZIEŃ ŻYCZLIWOŚCI I DZIEŃ MISIA

24. 11. 2017r. (piątek)

1.    W tym dniu każde dziecko przynosi do przedszkola swojego misia.

2.    10.00 – obchody Dnia Życzliwości i Dnia Misia na przedszkolnym holu (dzieci zabierają ze sobą swoje misie).

3.    Prezent dla MISIA – wykonanie pracy plastycznej dla MISIA pt.: „Mój ulubiony miś” (technika dowolna). Po zakończeniu uroczystości na holu MIŚ będzie chodził po salach i wtedy każda grupa obdaruje go swoimi pracami.

4.    Wychodzimy na spacer wręczamy przechodniom naklejki „Dzień życzliwości”

Dziękujemy za życzliwe podejście do tematu

PODZIĘKOWANIA 

1.Dziękujemy mamie MIKOŁAJA- PANI KASI za piękną dekorację kącika przyrody.

2.Dziękujemy mamie Bartka- Pani Monice i mamie  Julii- Pani Kasi za to, że przyszły poczytać naszym dzieciom w ramach akcji  „CZAS NA BAJKĘ”

OGŁOSZENIA 

3. Gdyby mieli Państwo możliwość bardzo prosimy o przynoszenie do końca listopada folii bąbelkowej.

4. Przypominamy, że w każdy piątek dzieci zabierają ręczniki do prania

5. W czwartek (22.11.2017) przynosimy do przedszkola jedno jabłko, fartuszki i deski- na KUCHENNE REWOLUCJE




Projekt i wykonanie: Ebit Usługi Informatyczne